niedziela, 21 września 2014

Uśmiechnij się :) ♥

Ależ to były słodziaki te maluszki.Coś mnie przycisnęło na wspomnienia i poogladałam moje "Rodzinki Miau".U kobiet podobno widok takich rozkosznych ,puchatych maleństw wyzwala dużą dawkę endorfiny.Trzeba się czymś ratować :)z takim zwichrowanym kręgosłupem dziś znów dzień domowy .Trochę się czuję jak więzień .Ile bym dała za spacer górskim szlakiem .Tak lubię tę porę schyłku lata w górach . To takie małe marzenie ...

Pocieszam się tym co mam ...i tyz piknie :)

              To niech dziś będzie kolorkowo...

                                   Tak mi Koziołek odmalował Kolorkę na dzień mamy

                                                          to jedna z zabawnych minek

                                                            I ta nieco diabelska


1 komentarz: