wtorek, 21 października 2014

Nie dziwcie się ...

że zachłysnęłam się przyrodą .Kocham moje miasto .Lubię spacery po znanych uliczkach ,lubię spoglądać na zabytki okiem turysty,ale fotografuję coraz mniej .Zawsze mogę tu wrócić,poczekać na lepsze światło ,na mniejszy zgiełk .Wycieczka to co innego .Nie wrócę tam w dowolnym momencie .
Uzbrojona w 2 aparaty postanowiłam  przywieźć pamiątki w postaci fotek .Małego kompaktowego Olympuska złapałam w ostatniej chwili i bardzo się przydał .Ręce zajęte miałam kijkami ,przynajmniej jeden się przydawał jako asekuracja przy podchodzeniu ,lub co gorsza schodzeniu ,groziło to jazdą bez trzymanki po mokrych liściach .Ja to głupstwo ,ale szkoda aparatu .Nawróciłam się więc na focenie małpką ,fotka i myk aparat do kieszeni.Efekt ? Taki sobie ,ale uroczyska zatrzymane w kadrze i chętnie bym tam pojechała choćby dziś .Mięśnie odpoczęły ,bo nie ukrywam przez 2 dni był kłopot z chodzeniem.Zaczynam kombinować jak tam wiosną zostać kilka dni ...

                                                                  W poziomie























                                                                   I w pionie


















7 komentarzy:

  1. Piękne fotki, przeurocze miejsca, na wycieczkę jesienną ale pewno i wiosną fantastyczne widoki, zazdroszczę tych wrażeń, fajnie że pokazujesz efekty. Ja w teren zawsze biorę swojego 'głupiegojaśka' sony, który jest lekki i nie sprawia kłopotu w terenie, a zdjęcia wychodzą całkiem niezłe. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już go córce oddałam ,bardziej ufając lustrzance ,a tu okazał się niezastąpiony .Uniwersalny obiektyw pokazał znacznie szerszą panoramę .Na zabawę z wymienianiem obiektywu nie miałam ochoty ...taki ze mnie fotograf .;P

      Usuń
  2. Gdzie to takie cudowne miejsce? Zdjęcia udane, wycieczka godna pozazdroszczenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu ,jeszcze pięknie ,polecam tam wycieczkę .To za Bolkowem .Jechaliśmy 1.5 godz z czego 30 min Wrocławiem.Wystarczy 5 godz na cała wyprawę .Koniecznie się wybierzcie .Urocza okolica .Będę tam zaglądać .Szczegóły w necie pt.Kolorowe Jeziorka .Można naprawdę odreagować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo tam pięknie, a Ty umiesz patrzeć i wykorzystać aparat, obojętnie jaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tu sobie zaglądam i się napawam. :)
    Piękna okolica na pięknych zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń